Uhhuu.ee

September 27, 2020

7 punkti kodulehe sisu ülesehituseks

1. Mis on kodulehe eesmärk?

Leia 1 (üks) eesmärk. Valed vastused on:

  • Ettevõttel peab ju koduleht olema
  • No mis ikka kodulehe eesmärk on - näidata meie tooteid
  • Rääkida meie headest teenustest JA selgitada meie headust JA rääkida, miks me oleme konkurentidest paremad JA ... jne
  • Kajastada adekvaatselt ja neutraalselt meie valdkonnas toimuvat, ning seeläbi juhtida kliendid meie käest tellima

2. Milline on minu peasõnum, 15 sek liftikõne?

Püüa leida võimalikult lühike ja tabav kirjeldus, pannes kõigepealt paika kes oled ja mida pakud ja seejärel argumendid.

Siin on Olesija Saue ja Evelin Org raamat: Bränd nimega sina

Siin on VIDEO selle kohta, kuidas luua oma ettevõttele 15 sekundi liftikõne.

3. Mida ma tahan, et kodulehe külastajad teeksid?

Paku välja aktiivsed, mitte passiivsed tegevused. Postituste lugemine ja piltide vaatamine on passiivsed tegevused.

4. Kuidas nad teadvad, et ma seda kõike õigesti pakun?

Too välja see, kuidas sa veenad oma potentsiaalseid kliente. Valed vastused:

  • Aga mind ju kõik nagunii teavad, Eestis ei ole teist sellist tegijat, kui mina
  • Ma näitan oma tooteid ja asjatundjad saavad juba kohe aru, kellega tegu, ma ei peagi midagi tõestama
  • Mida ma ikka räägin - kõik on ju nagunii selge

5. Milline mulje peab minust jääma?

Ma ei taha mainida sõna: "Bränd". See toob tavaliselt kõikides esile kahesuguseid tundeid:

  1. jälle see mõttetu brändijutt, meil on ju bränd olemas
  2. jaa see on huvitav jutt ja kindlasti tegeleme millalgi ka brändiga, aga praegu peame ju kodulehte tegema

Seega räägime muljest. See lähtub sinu liftikõnest.

6. Millised on lõpppunktid, kuhu külastajad peavad jõudma?

Pane paika need lehed või sihtmärgid, kuhu veebilehe külastaja kindlasti peab jõudma.

7. SEO

Anna inimestele võimalus sattuda läbi otsimootorite sinu kodulehele.

Uku Nurk
Olen lõpetanud Kunstiakadeemia (endise nimega ERKI) ja peale seda töötanud loovpositsioonidel mitmes reklaamiagentuuris. Peamiselt Kontuur Leo Burnett'is ja Agentuuris La Ecwador. 

Aastast 2017 olen freelancer ja töötan kodus. Pakun brändikonsultatsioonie, WordPressi koolitusi, reklaamikoolitusi ja teen ka WordPressi veebe.
KOOLITUSED
Õpime.ee - koolituskeskkond
Töökeskkond, mille abil viin läbi TLU loovkirjutamise loengut. Seal on ka infot minu koolituste kohta
MUUSIKA
Music for podcasts
Taustahelide pank, kus saab valida videoklippide jaoks muusikat. Muideks - esialgu on kõik muusika tasuta!
  •