VÕTA ÜHENDUST 

Kookeril külas

July 31, 2023

Saate lingid

Kuula siit:

Käisin külas Eesti tuntuimal minipannkookide tegijal ja püüdsime avada nende ärilugu. Saade on huvitav ja põnev on jälgida Kookeri elu ja tegemisi. Aitäh Tiina Sokolova ja Edith Mihkelson.

Mis teeb ühest minipannkoogist Kookeri minipannkoogi? See on tunne, mille retsept on pannkookide maitse, pakend, tilkuv kaste, pannkoogi pann, selle taga toimetavad tüdrukud ja müügikohad üldse. Episoodis selgub, et Tiina ja Edith soovisid teha minipannkooke, mis on muidu pärit Hollandust, aga omamoodi. See "oma mood" paistab pea igal sammul välja ja moodustabki nende brändimaailma.

Intuitiivne sotsiaalsus

Kookeri loo juures võlub mind nende jõulisus ja intuitiivsus toimetamisel. Minipannkooke tehakse ilmselt ka kusagil suuremates ja rohkem automatiseeritud tootmistes, Kookeri puhul mängib aga suurt rolli vahetu suhtlus ja käsitöö. Üks väga paljudest ärireeglitest ütleb nii: ole seal, kus on sinu kliendid. Tundub, et sellest on Tiina ja Edith oma tegemistes ka kinni pidanud. Nimetame seda siis sotsiaalsuseks. Üldse on Kookeri puhul tunda avatust nii koostööpartnerite kui ka klientidega suhtlemisel. Kui ma salvestuselt tagasi tulin, siis ostsin kaasa terve virna minipannkokke ja kodus nägin, et pakendikoti peale olid kirjutatud kenad soovid spetsiaalselt mulle: Kaunist päeva ... või midagi sarnast. Täpset ei mäleta.

Isuturundus

Turunduses mängib neil sotsiaalsus samuti suurt rolli. Üheks oluliseks reklaamikanaliks ongi ilmselt nii koostööpartnerid (Bolt ja Wolt) kui ka suust suhu kanduv reklaam. Unustasin salvestusel küsida, kui suur on nende korduv ostu protsent. Ilmselt poleks nad osanud seda täpselt öelda ja suure tõenäosusega on neil ka püsikliendid olemas. Kooker on isuäratav juba pelgalt vaatamisel. Minipannkoogi panni peale valatud taignatörts ja valmis minipannkookide peale raputatav tuhksuhkur. Muidugi on neil ka soolased minipannkoogid ja käsitöö limonaadid, aga üldiselt ostab inimene silmadega. Rääkides visuaalsest apetiitsusest on nende Instagrami konto väga stiilselt hoitud, kajastades episoodis kõlanud sõnu: "Pakume rõõmu".

Bränd

Olen Tiina ja Edithiga ka varasemalt kokku puutunud ja rääkinud ning võin kinnitada, et Kookeri puhul on tegu hästi naiseliku ja intuitiivse brändiga. Käsitöönduslik, sõbralik ja rõõmus kuvand on tegijatelt kandunud Kookerisse ning kajastab kahe hakkaja naisterahva olemust. Julgustuseks kõikidele algajatele oma äri loojatele võin öelda, et tee julgelt asju nii, nagu sina seda näed ja kliendid hakkavad seda hindama.

Tiina Sokolova Edith Mihkelson ja Uku Nurk pärast saate salvestmist

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram