Reklaamtekstide
loovkirjutamise töötuba

Olen spetsiaalselt teie jaoks kokku pannud
kahepäevase, strateegilise loovkirjutamise töötoa

Miks just strateegiline loovkirjutamine?

Näen reklaamialast loovkirjutamist, kui turundaja igapäevast tegevusala, kus ei saa üle ega ümber ettevõtte brändist ja strateegiast. Minu arvates on reklaamitekstide loomist mõtekas vaadata, kui osakest ettevõtte üldistest suundades. Koolitus on kokku pandud nii, et esimesel päeval käsitleme rohkem teooriat ja teisel päeval käime läbi olulisimad reklaamitekstide formaadid. Kokku on töötoas kaheksa punkti ja kõik sisaldavad ka teiepoolset loovtööd.
Tutvu koolituse teemade ja tingimustega »Vaata videoklippi
Iga teema puhul kirjutate ühe reklaamilause
Koos vaatame kõik sisendeid ja annan tagasisisdet
Esimene päev on strateegia
Teisel päeval  õpime nelja reklaamiformaati
Õppetöö toimub opime.ee keskkonnas
Ligipääs materjalidele ja teie loovtöödele ka peale koolituse lõppu

LÜHIDALT

Mille poolest eristub?

Praktiline kogemus

Rohkem kui 20-aastane reklaamitöö kogemus mitmes Eesti reklaamiagentuuris annab hea pagasi.

Loovtööd

Panen teid ise kirjutama, sedasi saate omandatud tarkused tõhusalt kinnistada.

Tagasiside

Vastavalt  teie enda loovtöödele annan nõua ja juhendan, kuidas saate reklaamtekstide kirjutamises paremaks.

ALUSTA SIIT

Telli minult loovkirjutamise töötuba

  •  

Tõhusa loovkirjutamise töötoa saladus

Kuidas ma saan garanteerida, et kui olete töötoa kenasti kaasa teinud, siis omandate ka reaalse oskuse?
Olen mitmel aastal andnud Tallinna Ülikoolis loovkirjutamist. Seal sai mulle üsna pea selgeks, et lihtsalt teooria selgitamisega ei saa aine läbinu piisavalt oskusi.
Seetõttu viisin sisse igas loengus kirjutatava loovtöö. See võib esmalt mõjuda pisut hirmutavalt, kuid kõik on hakkama saanud ja aine lõpuks suudavad läheneda reklaamialastele ülesannetele juba kogemuse ja teadmisega.
Valge paberi hirm on tegelikult ületatav ja iga ülesande jaoks on olemas metoodika, mille abil saab leida olukorda lahenduse. Neid lahendusi nimetatakse maatriksiteks, ehk mudeliteks.
Töötoas annan ohtrasti näpunäiteid ja juhendan mudeleid kasutama. Vahel ei olegi oluline ülihea sõnaosavus, vaid olukorra selgelt nägemine. Strateegiliste vajaduste paikapanek ja olukorra mõistmine annavad kindlama aluse et iseseisvalt ettevõtte reklaamitekste kirjutada.
Kahepäease töötoa jooksul ei jõua kõiki reklaamivaldkondi kajastada, kuid kõikidel reklaamidel on tegelikult üks lõppülesanne - tõsta müüke.
Kahepäevane loovkirjutamise töötuba ongi suunatud neile, kes loovad ettevõtetes reklaamitekste ja mõtlevad välja erinevaid reklaame.
Kui teil on küsimusi või kahtlusi, siis vastan ning selgitan hea meelega kõikidele teemadele.
Uku Nurk
Olen lõpetanud Kunstiakadeemia (endise nimega ERKI) ja peale seda töötanud loovpositsioonidel mitmes reklaamiagentuuris. Peamiselt Kontuur Leo Burnett'is ja Agentuuris La Ecwador. 

Aastast 2017 olen freelancer ja töötan kodus. Pakun brändikonsultatsioonie, WordPressi koolitusi, reklaamikoolitusi ja teen ka WordPressi veebe.
KOOLITUSED
Õpime.ee - koolituskeskkond
Töökeskkond, mille abil viin läbi TLU loovkirjutamise loengut. Seal on ka infot minu koolituste kohta
MUUSIKA
Music for podcasts
Taustahelide pank, kus saab valida videoklippide jaoks muusikat. Muideks - esialgu on kõik muusika tasuta!
  •  
checksignaleditcogs