Brändi hääl ja Pagerr

Brändi hääl ja Pagerr
Turundustund

 
 
00:00 /
 
1X
 

Brändi hääle kirjeldamise kohta on mul omajagu märkusi - räägin nendest siin episoodis. Samas käsitlen ka brändi häält üldiselt. Milleks on seda vaja ja kuidas ta sulle kasuks tuleb. Kindlasti soovitan kõikidel brändidel brändi hääl kirjalikult paika panna - see tuleb pikas perspektiivis kasuks.

Kommunikatsiooni puhul on oluline see, et brändi väärtusmaailm jõuaks läbi tekstide, posituste ja muu sisu - sihtgrupini. Selle protsessi abimeheks ongi brändi hääl. Kui jätta ta paika panemata, siis kipuvad tekstid ja muu sisu vaba langemise moodi käest ära minema.

Rudolf Gustav Hanni on pagerr.ee algajataja ja juht. Minumeelest märkimisväärne äriidee, mis põhineb tühjade trükipindade ärakasutamises. Samuti on huvitav intervjueerida alguses olevat ettevõtmist selle mõttega, et näiteks aasta pärast saaks nendega järgmise intervjuu teha ja olla tunnistajaks ühel põneval arenguteel.

 

Anna tagasisidet

Ma ei avalikusta sinu e-maili ega saada sinna spämmi. E-maili ja veeblehe sisestamine ei ole kohustuslik.

Loo endale podcast

Mikrofonid ootavad :)
KLIKKA JA UURI

Uku Nurk

Olen lõpetanud Kunstiakadeemia (endise nimega ERKI) ja peale seda töötanud loovpositsioonidel mitmes reklaamiagentuuris. Peamiselt Kontuur Leo Burnett'is ja Agentuuris La Ecwador. 

Aastast 2017 olen freelancer ja töötan kodus. Pakun brändikonsultatsioonie, WordPressi koolitusi, reklaamikoolitusi ja teen ka WordPressi veebe.
KOOLITUSED
Töökeskkond, mille abil viin läbi TLU loovkirjutamise loengut. Seal on ka infot minu koolituste kohta
MUUSIKA
Taustahelide pank, kus saab valida videoklippide jaoks muusikat. Muideks - esialgu on kõik muusika tasuta!
  •