Brändijutud Rein Hünersoniga

Brändijutud Rein Hünersoniga
Põrguline

 
 
00:00 / 00:44:36
 
1X
 

Miks Põrguline?

Bränd on keeruline väärtuskooslus, mida vaadeldakse enamasti tegija vaatenurgasti. Peamine küsimus on "kuidas". Seetõttu alustan miniseeriaga: "Põrguline", mis käsitleb Eesti inimeste harjumusi ja kollektiivset teadmist üldisemalt. Minumeelest ei mahu see jutt Turundustunni alla ja võib olla ka ei sobi. Mis juhib inimeste väärtusmaailmu ja nende käitumist, kuidas tekivad ühiskonnas protsessid, mis lõppkokkuvõttes väljenduvad nende ostuotsustes.

Rein Hünerson. Kikase Lihatööstuse turundusjuht

Vestluskaaslaseks on Kikase lihatööstuse turundusjuht Rein Hünerson, kes näeb inimeste käitumises teatud mudeleid.
Kuna jutt käib hallist alast, kus midagi ei ole selge, siis räägime episoodis ka väga palju ümberkaudsetel teemadel. Kindlasti ei ole selle episoodi mõte kedagi ärritada või midagi tõestada. Samuti ei pruugi saates välja öeldud seisukohad ühtida teie arvamusega. See kõik on ikkagi soov kirjeldada meie keskkonda, kus tegutseme.

Bränd ongi kohati natukene keeruline teema ja inimeste käitumismudeleid juhib meie lähiajalugu.

Head kuulamist.

Anna tagasisidet

Ma ei avalikusta sinu e-maili Palun täida kõik nõutud väljad.

Uku Nurk

Olen lõpetanud Kunstiakadeemia (endise nimega ERKI) ja peale seda töötanud loovpositsioonidel mitmes reklaamiagentuuris. Peamiselt Kontuur Leo Burnett'is ja Agentuuris La Ecwador. 

Aastast 2017 olen freelancer ja töötan kodus. Pakun brändikonsultatsioonie, WordPressi koolitusi, reklaamikoolitusi ja teen ka WordPressi veebe.
KOOLITUSED
Töökeskkond, mille abil viin läbi TLU loovkirjutamise loengut. Seal on ka infot minu koolituste kohta
MUUSIKA
Taustahelide pank, kus saab valida videoklippide jaoks muusikat. Muideks - esialgu on kõik muusika tasuta!
  •