Eriolukord ja unikaalne argument

Eriolukord ja unikaalne argument
Turundustund

 
 
00:00 /
 
1X
 

Eriolukorra all mõtlen koroonaviiruse järsku levikut üle kogu maailma ja sellest tingitud majandussurutist. Nagu öeldakse - ei maksa head kriisi raisku lasta - nii soovitan ka mina. Kindlasti andke oma klientidele märku, et hoolite neist ja olete valmis igati aitama. Siin pole mõtet rääkida reklaami paigutamise kanalitest või et millist reklaami peaks eriolukorras tegema, kui ettevõttel on kommunikatsiooni hügieerifaktor täitmata.

Iga ettevõte teenindab kliente ju seetõttu, et pakkuda neile maailma parimat teenust ja see muutub nüüd eriti oluliseks. Nimelt on viimasel nädalal suurenenud inimeste murelikkus tuleviku ees ja teisalt jällegi käntseldavad paljud oma kulutusi, tellimusi ja tõmbavad rahasi koomale. Selle vastu ei saa - igaüks teeb seda, mida õigeks peab. Samas on üldise olukorra leevendamiseks olemas ka lihtsad, odavad ja käepärased vahendid, mis ei pruugi sulle küll rahamägesi tuua, kuid mis aitavad tõsta üldist meelsust. Kui kõik ettevõtted näitavad välja, et nad hoolivad oma klientidest ja samas ka muretsevad nende heaolu pärast, siis seda on juba rohkem kui küll. Kahjuks on paljudel ettevõtetel tummad kodulehed, nagu poleks midagi juhtunud. Andke teada, kuidas suhtlete, millised teie tooted või teenused on hetkel arvestades asjaolusid eriti aktuaalsed. Samuti rääkige oma suhtluskanalitest ja muudatustest tööelus. Kodupildi panemine Instagrami on küll nunnu, aga see ei ole ettevõtte kriisikommunikatsioon, vaid lihtsalt ühe inimese oma soov, näidata oma kodu. Pakun siin episoodis välja terve rida lihtsaid ja odavaid tegevusi, kuidas eriolukorras kommunikatsiooniga reageerida.

Unikaalne argument on midagi sellist, mis eristab sind konkurentidest. Kui kõik räägivad ainult hindadest ja teenustest, siis neid nimetatakse ratsionaalseteks argumentideks. Nad on väga olulised, aga neid saab alati üle trumbata. Vaata kasvõi ehituspoodide .30% kampaaniaid või tanklakettide "aga meil on 10 senti odavam" reklaame. Unikaalne argument annab reklaamidele ja kogu turunduskommunikatsioonile tugeva vundamendi eristumaks. Samuti on unikaalne argument tihedalt seotud sinu ettevõtte brändiga ja kasutades unikaalset argumenti, toetad sa ka igapäevase kommunikatsiooniga brändi. See on omakorda intellektuaalne väärtus.

Loodan, et saate siit episoodist omale häid mõtteid edasisteks tegevusteks. Vajadusel olen valmis aitama nii nõu kui jõuga.

Head kuulamist.

Anna tagasisidet

Ma ei avalikusta sinu e-maili ega saada sinna spämmi. E-maili ja veeblehe sisestamine ei ole kohustuslik.

Loo endale podcast

Mikrofonid ootavad :)
KLIKKA JA UURI

Uku Nurk

Olen lõpetanud Kunstiakadeemia (endise nimega ERKI) ja peale seda töötanud loovpositsioonidel mitmes reklaamiagentuuris. Peamiselt Kontuur Leo Burnett'is ja Agentuuris La Ecwador. 

Aastast 2017 olen freelancer ja töötan kodus. Pakun brändikonsultatsioonie, WordPressi koolitusi, reklaamikoolitusi ja teen ka WordPressi veebe.
KOOLITUSED
Töökeskkond, mille abil viin läbi TLU loovkirjutamise loengut. Seal on ka infot minu koolituste kohta
MUUSIKA
Taustahelide pank, kus saab valida videoklippide jaoks muusikat. Muideks - esialgu on kõik muusika tasuta!
  •