Paljudele küsimustele ettevõtte arengus on vastuseks inimesed. Selgitan pikalt ja põhjalikult lahti.
Toon välja olulised punktid, kuna need võisid suure jutustamise käigus kaduma minna:
- Minu inimesed on sihtgrupi märksõna, kus lisaks tavapärastele määrangutele lisandub X faktor. Inimesed, kellega on lihtne suhelda ja kes saavad kohe aru, mida sa pakud ja mida on tal võikmalik sinu käest saada.
- Ettevõtte strateegia peab olema ehitatud õige sihtgrupi peale. Minu inimesed on märksõna selle sihtgrupi jaoks, kes toob sisse põhilise kasumi.
- Müügieesmärkide paika panemisel tuleb vaadelda enne sihtgruppi, kes otsuse teeb ja seejärel numbreid. Kui selles valemis on viga ja numbrid ei saa tõusta nii kõrgele, siis on vastus minu inimestes. Nemad ostavad ära uue toote, tellivad uue teenuse ja tulevad kaasa muudatustega.
- Bränding on vahend, mis aitab sinu inimestel sind leida.
Kas kõik, mis ma siin rääkisin ja kirjutasin tundus tõena? Kas tekkis tunne, et "no siin ta nüüd küll eksib"? Kirjuta siia kommentaariumisse.
Kõigepealt tänan väga kasuliku ja kaasahaarava episoodi eest. Siiski soovin täiendada Coopi kalaleti juttu. Olen aastaid käinud Coopis ja alati saanud sealt head kala. Jutt, et Coopi pole mõtet kala ostma minna, ei vasta paraku täies mahus tõele.
Edu!
Jah, täitsa nõus. Ilmselt ei ole ma kõiki Coope läbi käinud ja peamiselt tunnen Laagri Coopi. Tänan märkamast!