Mul oli rõõm sattuda Tallinna Majanduskooli esimese kursuse kaugõppe tudengitele reklaamtekstide kirjutamise koolitust andma. Kolmest akadeemilisest tunnist jäi muidugi nii mahuka teema jaoks väheks, kuid ülevaate jõudsime ära teha.
Tallinna Majanduskoolis on nimelt sotsiaalmeedia spetsialisti eriala, kus õpetatakse nägema Facebooki, Instagrami ja teisi kui turunduskanaleid.
käsitlesime teooriat - millest lähtuda tekstide kirjutamisel ning samuti reklaamtekstide hindamise kriteeriumitest.
toimunud workshopi jooksul püüdsid õpilased kirjutada tunni näidisülesandena Mustale Küüslaugule ühe Facebooki postituse. Tunni sisse mahtus ka tootja poolne lühitutvustus.
möödus tehtud postitusi hinnates ja arutades. Kõik said kaasa rääkida, sest Facebooki postitusi loevad ju kõik.
Tänan Tallinna Majanduskooli - väga korraliku varustusega klassiruumi ja toredate ning asjalike õpilaste ja õppejõudude eest.
Eritänud Margus Sarmetile Musta Küüslaugu ülevaate ja kaasaarutamise eest.