«TAGASI

Tajureid

Sander Terras korraldas sellise laheda ürituse, nagu Tajureid ning kutsus mind näitama uusi ja
vanu reklaame. Toimumiskoht:BFM-i Filmipaviljon. Suurelt ekraanilt ja hea heliga on reklaame ikka väga hea vaadata. Üritus kestis koguni 3 tundi ja kõik osalejad pidasid vapralt vastu. Mingit kava siia tuua ei saa, kuna vaatasime kõiki reklaame läbisegi. Selline "rosolje ülesehitus" oli põnevuse hoidmise eesmärgil täitsa asjalik.

Rääkisin reklaamidest nii omast kogemusest kui ka sellest, mis sotsiaalmeedia vahendusel kuulda on olnud. Vaadates läbisegi nii vanu kui uusi, odavaid ja kalleid reklaamiklippe selgusid mõned tõed:

  • Korralikke, vanakooli reklaame tehakse järjest vähem
  • Youtubelik ülesehitus imbub sisse ka telereklaamidesse
  • Uudne joon kallieelarvelistel reklaamidel on mitmekihiline stooritelling
  • Eestis reklaamid on sageli lihtsad ja eriti Kuldmuna konkursil osaleb palju naljaklippe
  • Selleks, et Eest reklaam mõjuks ka mujal maailmas hästi, peab säilima eestipärasus
  • Mõnedest reklaamidest saab aru alles siis, kui oled vaadanud ka kõiki selle brändi eelmiseid klippe
  • Eesti reklaamides võiks kasutada kõvasti rohkem Eesti muusikat

Uku Nurk

Olen lõpetanud Kunstiakadeemia (endise nimega ERKI) ja peale seda töötanud loovpositsioonidel mitmes reklaamiagentuuris. Peamiselt Kontuur Leo Burnett'is ja Agentuuris La Ecwador. 

Aastast 2017 olen freelancer ja töötan kodus. Pakun brändikonsultatsioonie, WordPressi koolitusi, reklaamikoolitusi ja teen ka WordPressi veebe.
KOOLITUSED
Töökeskkond, mille abil viin läbi TLU loovkirjutamise loengut. Seal on ka infot minu koolituste kohta
MUUSIKA
Taustahelide pank, kus saab valida videoklippide jaoks muusikat. Muideks - esialgu on kõik muusika tasuta!
  •