VÕTA ÜHENDUST 

April 6, 2017

Vaatasime kolmetunnisel Tajureidil vanu ja uusi reklaame ning arutlesime nähtud klippide üle.

Sander Terras korraldas sellise laheda ürituse, nagu Tajureid ning kutsus mind näitama uusi ja
vanu reklaame. Toimumiskoht:BFM-i Filmipaviljon. Suurelt ekraanilt ja hea heliga on reklaame ikka väga hea vaadata. Üritus kestis koguni 3 tundi ja kõik osalejad pidasid vapralt vastu. Mingit kava siia tuua ei saa, kuna vaatasime kõiki reklaame läbisegi. Selline "rosolje ülesehitus" oli põnevuse hoidmise eesmärgil täitsa asjalik.

Rääkisin reklaamidest nii omast kogemusest kui ka sellest, mis sotsiaalmeedia vahendusel kuulda on olnud. Vaadates läbisegi nii vanu kui uusi, odavaid ja kalleid reklaamiklippe selgusid mõned tõed:

  • Korralikke, vanakooli reklaame tehakse järjest vähem
  • Youtubelik ülesehitus imbub sisse ka telereklaamidesse
  • Uudne joon kallieelarvelistel reklaamidel on mitmekihiline stooritelling
  • Eestis reklaamid on sageli lihtsad ja eriti Kuldmuna konkursil osaleb palju naljaklippe
  • Selleks, et Eest reklaam mõjuks ka mujal maailmas hästi, peab säilima eestipärasus
  • Mõnedest reklaamidest saab aru alles siis, kui oled vaadanud ka kõiki selle brändi eelmiseid klippe
  • Eesti reklaamides võiks kasutada kõvasti rohkem Eesti muusikat

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram