Küsimused ja vastused
See on justkui esitluse sisukord. Esitluskava on teksti kujul ja seda lugedes saab esitlusest kergemini ülevaate. Esitluskava lugedes tulevad välja ka strateegilised vead.
Miks me alustame tööd esitluse sisust?
Sisu on palju enamat, kui lihtsalt kogumik teemapunkte. See on ka strateegia, mis tagab esitluse eesmärgipärasuse. Lisaks on esitluse sisu seotud ka ettevõtte strateegiaga: esitluse fookus peab olema ettevõttele strateegiliselt oluline.
Miks ma ise esitluskava kokku ei pane?
Esitluse õnnestumine sõltub esitlejast, kes kasutab esitlust abivahendina. Kõik olulised punktid peab esitleja ise kokku panema, sest siis tekib sisu orgaaniliselt.
Miks on siin teenuses mainitud koolitamist?
Selleks, et aru saada sisu ülesehitusest ja erinevate sisulõikude vajalikkusest, pean esmalt selgitama teoreetilist poolt. See ongi koolitus, mille käigus käime läbi nii esitluse emotsionaalse poole, bränditeemad ja eesmärgipärasuse.
Kuidas tekib esitluse kujundus?
Kasutan valmisolevaid malle. Neid on igas stiilis ja igasugustele vajadustele. Mallide disainielementide muutmisel saame ettevõtte stilistikaga sobiva väljanägemise.
Milliseid elemente saame esitluses kasutada?
Kõik esitluses kasutatud lahendused peavad vastama esitluse eesmärgile. Vajadusel lisame video, interaktiivseid elemente või pilte.