VÕTA ÜHENDUST 

Kodulehe tekstide loomisest reaalsete näidete varal

October 24, 2021

Mul on tunne, et olen oma teooriaga liiga kaugele läinud ja kogu reklaamtekstide jutt tundub tühi mula. Asun asja parandama ja võtan ette terve posu tekste kodulehtedelt ning räägin nende näidete varal. Hoiatus: Episood tuli päris pikk - tund aega.

Panen siia kirja üldised märkused, mis episoodi ajal korduma kippusid:

  1. Missioon ja visioon on soovitatav mõne aja tagant üle vaadata. Tegemist ei ole mingi muutuva kraamiga, vaid keskkond ja hoiakud muutuvad. Kui 10 aastat tagasi võis jutt täiesti okei olla, siis täna on vaja see üle vaadata ja vajadusel ka konsulteerida, et kuidas ta tänapäevane ja mõjuv välja paistab.
  2. Firmast tekst on üks sinu ettevõtte või asutuse olulisematest tekstidest. Vahel öeldakse, et kes neid ikka loeb... Aga kui loeb? Mis siis? Mida aeg edasi, seda olulisemaks muutub hoiakute küsimus ja firmast või meist alajaotus on oluline hoiakute näitaja.
    Firmast alajaotus peab ikka rääkima firmast üldiselt, mitte teenuseid kirjeldama. Võiks ju arvata, et teenuste või toodete lehel on need juba kõik kirjas. Samas on igal asutusel ja ettevõttel oma lugu, mida rääkida. Firmast, asutusest või meist alajaotus on selle loo jaoks ideaalne koht.
  3. Nii missioon, visioon kui ka firmast, meist ja asutusest jutustavad tekstid peavad olema hõlpsasti loetavad ja kirjutatud tundega, mitte lihtsalt formaalselt. Soovitan taaskord paluda kedagi, kellel sulg jookseb ja kirjasõna on kerge tulema. Sujuv tekst on nagu sinu jutustus võhivõõrale, et mida sa teed.
  4. See käib eelkõige välismaiste ettevõtete kohta, kes Eestis kanda kinnitavad. Leidke see inimene, kes teie jutu Eesti keelde tõlgib. Jutt ei käi mitte ainult tõlkest, vaid Eesti kogukonnale arusaadavast sõnastusest ja sujuvast seadest.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

KUULA SIIT:

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram