VÕTA ÜHENDUST 

Kuidas luua kampaania ideed

July 22, 2021

Kuidas luua kampaaniat, mis on huvitav, meeldejääv ja kasumlik.

Siin episoodis käin läbi kampaania loomise põhilised punktid, nendeks on:

  1. Kampaania peamine müügiargument
  2. Kampaania slogan
  3. Kampaania body copy

Soovitan valida kampaania peamine müügiargument strateegiliselt. Silmas tuleb pidada nii üldist olustikku, lähenevaid sündmuseid, maailmas toimuvat ja valdkonnas toimuvat. Sogan peab olema meeldejääv. Keskendudes liigselt kampaania slogani faktilisele õigsusele, võib slogan kaotada mängulisuse ja jõu. Body copy kannab endas nii peamist müügiargumenti kui ka võimalikke muid argumente, miks sihgrupi esindaja peaks üldse kampaania pakkumist uurima. Samuti selgitab body copy tekst lahti kampaania slogani ja samuti annab edasi kampaaniatekstide ja reklaamide hoiaku.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

KUULA SIIT:

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram