VÕTA ÜHENDUST 

Räägime Tiina Nuumiga sisuturundustekstidest

December 19, 2021

Tegelikult maalime siin episoodis Tiinast realistliku pildi ning uurime, et kuidas saab üldse kellestki saada sisutekstide kirjutaja. Muidugi käsitleme ka sisuturundust üldiselt.

Siit episoodist joonistub välja sisuturundustekstide kirjutaja profiil. Meie räägime küll Tiinaga, aga point on selles, et inimene peab teadma seda, millest kirjutab. Tiina Nuumi taust on üsna kirju ja mitmekülgne. Episoodi jooksul avaneb nii Tiina keelteanne kui ka filosoofiline ja filoloogiline taust. Seega sisutekstide kirjutajat valides kontrolli tema tausta.

Muidugi jõuame jutu käigus ka eksistentsialistlike küsimusteni sisuturunduse vajalikkusest ja rollist ettevõtte turunduses. Ma usun, et siin pole vaja kommenteerida. Olen endiselt arvamusel, et head sisuturundust on Eestis endiselt vähe ja see, mida sisuturunduseks peetakse, on sageli hale ja tüütu koopia mõnes äraleierdatud teemal kirjutatud artiklist.

Hoopis teine küsimus on kuidas! Kuidas leida õige sisukirjutaja, kuidas valida teemasid ja kuidas valida õiged kanalid. Siin jääb meie episood natuke lahjaks, sest kõike ei jõua ära selgitada. Samas aga tean, et küsimused on õhus.

Seega kui sul on mõni sooviteema - lisa see siia kommentaariumisse ja siis on meil veel üks hea põhjus Tiinaga episoodi salvestada.

Tiina Nuum

tekstiagentuur.ee 

LinkedIn

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

KUULA SIIT:

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram