Siin episoodis räägin väikeste ettevõtete seo tegemisest. Sellest, et SEO ei ole teenus, vaid ettevõtte arendu orgaaniline osa. Panusta iga päev 5 minutit oma ettevõtte veebi SEO le.
Ettevõtte koduleht vajab pidevat hoolt ja arengut. Mul jäi episoodis mainimata, et Google võtab arvesse ka info aktuaalsust. Kui viimane postitus kodulehel on 2 aastat vana, siis järelikult ei ole see koduleht enam oluline ja saab Google poolt miinuspunkte. Muidugi on olemas ka nn. "sipelga gps" näiteid, kus ajast ja arust kodulehtede külastatavus on kõigest hoolimata kõrge. Sellisel puhul on see konkurentidele ideaalne koht olla parem.
Kui tunned, et peaksid midagi tegema, aga ei tea mida. Ma pean silmas ikka kodulehe külastatavust. SEO ei ole võlutrikk vaid lihtne tegevuste kogum, mida saad ise teha. Seega kui tunned, et episood kõnetas sind, siis saad edasi uurida ja täpsustada kõiki öeldud tarkusi.
Sõltub olukorrast. Väikese ettevõtte kodulehe kõige suurem mure on formaalsus. Formaalne koduleht ei tööta üldjuhul. Seega - kui saad aru, kuidas SEO töötab ja oled teadlik oma ettevõtte märgusõnavajadustest ja sihtgrupi hoiakutest, siis võid ju tellida SEO tööd sisse. Eeldus on alati see, et suudad kontrollida ja veenduda, et sisu optimeerimine toob soovitud tulemuse.
Ei ole. Aga (alati peab mingi aga olema 🙂 ) eeldusel, et oled asjad omale selgeks teinud ja sisu optimeerise ära õppinud. Optimeerimine sujub ludinal ja ei võta sinult rohkem kui 5 - 10 minutit.
Jah! Kui kasutad valesid otsisõnu, mida Google robotid hoolsasti indekseerivad ja otsitulemustesse kuvavad. Otsisõnade leidmine ongi üks strateegiline küsimus, mida mina isiklikult ei soovita ühelegi teenusepakkujale jätta.
Loodan, et said siit episoodist mõtteainet ja ideid, kuidas oma veebilehte paremaks teha.
Muide - kui sul on kirjutamisega probleeme, siis loomingulise eneseväljenduse kursus on täitsa tasuta ja saadaval 🙂