VÕTA ÜHENDUST 
turundustunni podcast

Tund aega turundusjuttu

Soovin edasi anda erinevaid aspekte, mis turunduses ette tulevad. Minu jaoks on siin valdkonnas päris palju sellist, mida pole piisavalt käsitletud ja kus ma tunnen, et saan abiks olla.
Kuula siit:

Need 6 punkti on sulle toeks ideede esitlemisel. Kokku pandud minu kogemuste põhjal, silmas pidades kõige enimlevinuimaid vigu ideede esitlemisel.

Ja siit nad tulevad:

1. Strateegia. Anna ideele käik ja mõtle läbi

2. Esitluse koostamisel kasuta esitluskava

3. Esitluse kujundamisel lähtu ideest

4. Lugemisesitlus tee nagu lasteraamat

5. Enne esinemist uuri tausta

6. Harjuta idee esitlemist telefoniga

Ma toon sellest episoodist välja ühe mõtte: käsitle oma esitlust, kui lasteraamatut. See on täiesti jabur ja irratsionaalne mõte, kas pole? Esitlus on ju tunduvalt asisem tükk, kui lasteraamat. Ma näengi ühte suurt probleemi kogu äriesitluste maailmas: meeletu keskendumine detailidele, ilma suurt pilti nägemata. Esitlustel kuuled sageli täpseid detaile ja üliosavalt toodud statistikat, kuid väga harva kuuled lugu. Just sellist lugu, mida kõik on lasteraamatuid sirvides lugenud.

Toon välja ka ühe väga olulise erinevuse lasteraamatu ja idee esitluse vahel: ühel puhul on pujänt lõpus, teisel puhul aga keskel. Laste raamatu kõrghetk on enamasti raamatu lõpus, sest igal lool peab olema mingi õpetlik lõpp. No võib olla kui "Kaka ja kevad" raamatut lugeda, siis saad pujändi kätte juba pealkirjast.

Esitluse puhul peab kulminatsioon toimuma kusagil loo keskel. Kui idee väljaütlemisega liiga kaua venitada, siis võib kuulajal igav hakata. Hoolimata sellest, on ikkagi tegu looga. Kui see on hea lugu, siis tulevad rikast andmestik ja stiilne esitlus talle kasuks. Kehva loo puhul pead ta katma paksu andmete ja visuaalsete efektide kihiga.

Kujutle ette, et see raamat oleks esitlus. Milline lihtsus ja selgus ja meeldejäävus!

E-kursuse link: https://online.opime.ee/course/ideede-esitlemine/

6 punkti kuidas ideed tõhusamalt esitleda

Need 6 punkti on sulle toeks ideede esitlemisel. Kokku pandud minu kogemuste põhjal, silmas pidades kõige enimlevinuimaid vigu ideede esitlemisel. Ja siit nad tulevad: 1. Strateegia. Anna ideele käik ja mõtle läbi 2. Esitluse koostamisel kasuta esitluskava 3. Esitluse kujundamisel lähtu ideest 4. Lugemisesitlus tee nagu lasteraamat 5. Enne esinemist uuri tausta 6. Harjuta idee […]

Pealkiri kõlab natuke veidralt, aga tegelikult on asjal jumet. Igat kodulehte tuleb kritiseerida ise, muidu teevad seda teised. Kuidas anda ise neutraalset kriitikat oma kodulehele? Panin selle jaoks kokku 7 punkti, mida on hea aluseks võtta.

Siit saab WordPressi malle: https://themeforest.net

 

 

7 punkti kodulehe kritiseerimiseks

Pealkiri kõlab natuke veidralt, aga tegelikult on asjal jumet. Igat kodulehte tuleb kritiseerida ise, muidu teevad seda teised. Kuidas anda ise neutraalset kriitikat oma kodulehele? Panin selle jaoks kokku 7 punkti, mida on hea aluseks võtta. Siit saab WordPressi malle: https://themeforest.net    

Siin on 7 küsimust, mida pead endalt küsima, kui asud kodulehte uuendama või tegema.

1. Mis on kodulehe eesmärk?

2. Milline on minu peasõnum, 15 sek liftikõne?

3. Mida ma tahan, et kodulehe külastajad teeksid?

4. Kuidas nad teadvad, et ma seda kõike õigesti pakun?

5. Milline mulje peab minust jääma?

7. SEO

Vaata ka kodulehe abi teenust

 

7 punkti kodulehe sisu ülesehituseks

Kodulehe sisu tuleb alati planeerida strateegiliselt. Abiks on need punktid

Saatekülaline on Olev Tehver, Taddy tegevjuht ja räägime välimeediast.

Kuidas teha ideaalset välimeedia kampaaniat

Saatekülaline on Olev Tehver, Taddy tegevjuht ja räägime välimeediast.

Miks peaks üks raadioklipp olema suur? See on tegelikult kõnekujund, mille abil ma väljendan väga paljude teiste raadioklippide suurust. Või siis väiksust. Maailm käib ikka samamoodi ringi ja midagi uut siin ei ole. Tegelikult on küll uut, aga... see on tegelikult ära unustatud vana.

Ühesõnaga räägime raadioklippidest. Arutleme erinevate muutujate üle, mis raadioklppi mõjutavad ja mul on hea jutukaaslane selleks: Alex Smirnov. Raadiomees. Copy. Ja nagu siin episoodis selgub - ka projektijuht.

 

Suur raadioklipp

Harutame Alex Smirnov iga raadioklipi juppideks lahti.

Siin episoodis kohtun Taddy tegijate: Tanel Kobrusepa ja Olev Tehveriga kolmandat korda. Taddy suunaks on praeguseks hetkeks kujunenud välimeediapindade analüütika. Täpsem ja kiirem kui kunagi varem.

Taddy - teistmoodi meediafirma

Taddy suunaks on praeguseks hetkeks kujunenud välimeediapindade analüütika. Täpsem ja kiirem kui kunagi varem.

Siin episoodis räägin oma tegemistest - peamiselt podcastid ja veebilehed. See on ühtlasi ka selgituseks, et miks on Turundustunni episoodidele tulnud nii pikk vahe sisse.

Lingid:

Eetris on turundusuudised
https://uhhuu.ee/eetris-on-turundusuudised/

Tandem:
https://otsustamine.ee/

Turujutud:
https://turujutud.ee/

Uku lood:
https://uhhuu.ee/uku-lood/

Helipank
https://helipank.ee/

Freelanceri tegemised

Siin episoodis räägin oma tegemistest - peamiselt podcastid ja veebilehed.

Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest. Eriolukorra all mõtlen siis praegust koroonaviiruse jama ja annan omapoolse nägemuse, et mida võiks ettevõte kommunikatsioonis teha.

Unikaalne argument on midagi, mis mul juba ammu meeles mõlgub. Seda teemat ajendas mind käsile võtma paljude ettevõtete tundmatuseni sarnased välisilmed.

Eriolukord ja unikaalne argument

Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest.

Miks on podcastid viimasel ajal nii populaarseks saanud? Mis on selle nähtuse taga ja milliseks kujunevad podcastid tulevikus.

Podcastidest Vladislav Veližaniniga

Miks on podcastid viimasel ajal nii populaarseks saanud? Mis on selle nähtuse taga ja milliseks kujunevad podcastid tulevikus.

Episoodi külalised on ettevõja Evelin Org ja Goal Marketing strateeg Olesija Saue. Nende poolt välja antud raamatus leidsin lõigu, mis võrdleb kliendisuhet partneri otsinguga. See kujund kõnetas mind sedavõrd, et otsustasin lahata kliendisuhtlus vs bränding teemat just Evelini ja Olesijaga.

Kohting ehk kliendisuhe

Partneri otsimise kujund kõnetas mind sedavõrd, et otsustasin lahata kliendisuhtlus vs bränding teemat just Evelini ja Olesijaga.
1 2 3

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram