Toon teieni ühe podcasti loo ja arvan, et see on heaks inspiratsiooniks nendele, kes soovivad luua oma podcasti. Saatekülaline on Kristel Kiens, Audentese podcasti saatejuht. Audentese podcast on leitav siit: https://audentes.ee/podcast/.
Kristel on ise ka väga inspireeriv tegelane ja kuna ma käin salvestamas ja hiljem ka töötlen nende episoode, siis pea iga episoodi puhul saan sealt just samasuguse episoodis mainitud pusletüki jagu teadmisi juurde.
Episoodis mainib Kristel ka mõnesi podcaste, mida ta kuulab:
Sam Harris ja Making Sense podcast
Andrew Huberman ja Huberman Lab podcast
Tim Ferriss ja The Tim Ferriss Show
Kristel parajasti ühte Audentese podcasti saadet juhtimas.
Siin episoodis räägin järelkajana Äripäeva müügiseminaril esitatud mõtet müügitekstidest.
Turundus on sageli mõõdikute tulemustel õnnestuv või ebaõnnestuv tegevuste sari. Müügikirja tulemust mõõdetakse kirja avamise protsendis ja ääretult oluline on kirja pikkus. Samuti peetakse tähtsaks seda, kas kirjutada "Sina" või "Teie" ning kas pakkumine paigutada teksti algusesse või lõpuossa.
Siin on hea näide ameerikalikust retoorikast, kus kõik inimesed on justkui ühe vitsaga löödud ja alati tahavad saada seda, mida sul vähegi pakkuda on. Seal videoklipis on mitu tõetera sees - eks ta minu arvamist mööda natuke tuim ole, aga ämeerikalik ellusuhtumine ongi pisut ülekultiveeritud alati.
Siin uudiskirjas rõhutatakse jällegi pealkirja tähtsust. Hoogsal ja huvitaval moel mõjub selline luuletusetaoline layout haaratavalt. Samas torkab silma ülepaisutatud soov meeldida iga hinna eest ja see omakorda sunnib minu aju kvalifitseerima selle meili lihtsalt üheks miljoneist.
Kristiseerida on hea, püüan siin kõrval olevast e-mailist ka midagi hea välja tuua: "Pööra tähelepanu pealkirjale" lausub kolme poja isa, kes on samas ka üle kahe meetri pikkune golfimängija. Tema napp ja ääretult lihtne väljenduslaad on sümpaatne. Küll ülekuumenenult ideaalne, aga siiski sümpaatne.
Põhjala Teetalu uudiskiri on teksti poolest päris sümpaatne, kuna kasutab just realistlikku laadi kirjatooni. Nemad on jällegi suutnud leida maailma kõige koledama ja igavama e-maili põhja, mis lausa sunnib nende e-maili kvalifitseeruma millekski otstatult tavaliseks. Vaadake ise.
Vana nali: mida väiksemas ja nunnumas maakohas midagi tehakse, seda suuremad ja hirmuäratavamad nad välja tahavad paista. No igatahes - tekstid on neil toredad.
Minu nõuande-episood ei ole mõeldud tegutsemisjuhendina ega täpse ettekirjutusena teel võidule. Ma tahan külvata suhtumist, mis ei jäta külmaks. Ma tahan raputada kogu ärikommunikatsiooni oma väiksel ja vaiksel moel, äkki kunagi siiski midagi muutub.
Räägime juttu Andres Kostiviga, kes on just õige mees vastama küsimusele - kuidas teha strateegilist veebidisaini. Juttu tuleb SEO st, veebidisaini protsessist ja paljust muust.
Andres Kostiv on Futuristi looja ja tegija. Rohkem infot siin:
Andres kirjutas meie episoodi kohta ka asjaliku artikli, seda saab lugeda siit:
See episood on ka videopildis nähtav siin:
Siin episoodis toon välja terve rea põhjuseid ja iga põhjuse juurde lisan omapoolse lahenduse. Loodan et saan olla abiks.
See on rohkem arutlev episood, kus käime läbi SEO erinevad aspektid. Kuna Tiina on sisutekstide kirjutaja, siis tema nägemus on siinkohal väga terve ja tervistav. Käsitleme Google Semantilist otsingut ja tõesti kuulsin seda nime esimest korda. Siin on üks ettejuhtunud selgitav link
Lisaks puistame jutu käigus ka ohtrasti sisuturunduse pisitarkusi ja tegelikult selgus, et joogamatt ongi joogamatt, mitte võimlemistarvik "Melissa". Kuula, et kõigest aru saada.
See pealkiri on natuke kohmakas ja samuti teemakäsitlus. Kuvand on harva midagi üheselt mõistetavat ja lihtsat. Siin episoodis räägin brändidokumentide formaalsusest, sõnast "kuvand" ja sellest, kui oluline on ettevõtte kõikide töötajate ühine arusaam kuvandist. (more…)
Tegelikult maalime siin episoodis Tiinast realistliku pildi ning uurime, et kuidas saab üldse kellestki saada sisutekstide kirjutaja. Muidugi käsitleme ka sisuturundust üldiselt. (more…)
Jagan oma kogemusi e-kursuste loomisest, müümisest ja räägin nendega seonduvatest probleemidest. Kõik muidugi minu enda näitel. Kuigi tegemist on väga iseensest mõistetava formaadiga, siis reaalsus on hoopis midagi muud. Loodan olla sulle abiks, kui teed või planeerid tegema hakata oma e-kursuseid. (more…)
Mul on tunne, et olen oma teooriaga liiga kaugele läinud ja kogu reklaamtekstide jutt tundub tühi mula. Asun asja parandama ja võtan ette terve posu tekste kodulehtedelt ning räägin nende näidete varal. Hoiatus: Episood tuli päris pikk - tund aega.
Siin episoodis räägin väikeste ettevõtete seo tegemisest. Sellest, et SEO ei ole teenus, vaid ettevõtte arendu orgaaniline osa. Panusta iga päev 5 minutit oma ettevõtte veebi SEO le.