Need 6 punkti on sulle toeks ideede esitlemisel. Kokku pandud minu kogemuste põhjal, silmas pidades kõige enimlevinuimaid vigu ideede esitlemisel. (more…)
Pealkiri kõlab natuke veidralt, aga tegelikult on asjal jumet. Igat kodulehte tuleb kritiseerida ise, muidu teevad seda teised. Kuidas anda ise neutraalset kriitikat oma kodulehele? Panin selle jaoks kokku 7 punkti, mida on hea aluseks võtta.
Siit saab WordPressi malle: https://themeforest.net
Siin on 7 küsimust, mida pead endalt küsima, kui asud kodulehte uuendama või tegema.
1. Mis on kodulehe eesmärk?
2. Milline on minu peasõnum, 15 sek liftikõne?
3. Mida ma tahan, et kodulehe külastajad teeksid?
4. Kuidas nad teadvad, et ma seda kõike õigesti pakun?
5. Milline mulje peab minust jääma?
7. SEO
Vaata ka kodulehe abi teenust
Saatekülaline on Olev Tehver, Taddy tegevjuht ja räägime välimeediast.
Miks peaks üks raadioklipp olema suur? See on tegelikult kõnekujund, mille abil ma väljendan väga paljude teiste raadioklippide suurust. Või siis väiksust. Maailm käib ikka samamoodi ringi ja midagi uut siin ei ole. Tegelikult on küll uut, aga... see on tegelikult ära unustatud vana.
Ühesõnaga räägime raadioklippidest. Arutleme erinevate muutujate üle, mis raadioklppi mõjutavad ja mul on hea jutukaaslane selleks: Alex Smirnov. Raadiomees. Copy. Ja nagu siin episoodis selgub - ka projektijuht.
Siin episoodis kohtun Taddy tegijate: Tanel Kobrusepa ja Olev Tehveriga kolmandat korda. Taddy suunaks on praeguseks hetkeks kujunenud välimeediapindade analüütika. Täpsem ja kiirem kui kunagi varem.
Siin episoodis räägin oma tegemistest - peamiselt podcastid ja veebilehed. See on ühtlasi ka selgituseks, et miks on Turundustunni episoodidele tulnud nii pikk vahe sisse.
Lingid:
Eetris on turundusuudised
https://uhhuu.ee/eetris-on-turundusuudised/
Tandem:
https://otsustamine.ee/
Turujutud:
https://turujutud.ee/
Uku lood:
https://uhhuu.ee/uku-lood/
Helipank
https://helipank.ee/
Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest. Eriolukorra all mõtlen siis praegust koroonaviiruse jama ja annan omapoolse nägemuse, et mida võiks ettevõte kommunikatsioonis teha.
Unikaalne argument on midagi, mis mul juba ammu meeles mõlgub. Seda teemat ajendas mind käsile võtma paljude ettevõtete tundmatuseni sarnased välisilmed.
Miks on podcastid viimasel ajal nii populaarseks saanud? Mis on selle nähtuse taga ja milliseks kujunevad podcastid tulevikus.
Episoodi külalised on ettevõja Evelin Org ja Goal Marketing strateeg Olesija Saue. Nende poolt välja antud raamatus leidsin lõigu, mis võrdleb kliendisuhet partneri otsinguga. See kujund kõnetas mind sedavõrd, et otsustasin lahata kliendisuhtlus vs bränding teemat just Evelini ja Olesijaga.