VÕTA ÜHENDUST 
turundustunni podcast

Tund aega turundusjuttu

Soovin edasi anda erinevaid aspekte, mis turunduses ette tulevad. Minu jaoks on siin valdkonnas päris palju sellist, mida pole piisavalt käsitletud ja kus ma tunnen, et saan abiks olla.
Kuula siit:

Pealkiri kõlab natuke veidralt, aga tegelikult on asjal jumet. Igat kodulehte tuleb kritiseerida ise, muidu teevad seda teised. Kuidas anda ise neutraalset kriitikat oma kodulehele? Panin selle jaoks kokku 7 punkti, mida on hea aluseks võtta.

Siit saab WordPressi malle: https://themeforest.net

 

 

7 punkti kodulehe kritiseerimiseks

Pealkiri kõlab natuke veidralt, aga tegelikult on asjal jumet. Igat kodulehte tuleb kritiseerida ise, muidu teevad seda teised. Kuidas anda ise neutraalset kriitikat oma kodulehele? Panin selle jaoks kokku 7 punkti, mida on hea aluseks võtta. Siit saab WordPressi malle: https://themeforest.net    

Siin on 7 küsimust, mida pead endalt küsima, kui asud kodulehte uuendama või tegema.

1. Mis on kodulehe eesmärk?

2. Milline on minu peasõnum, 15 sek liftikõne?

3. Mida ma tahan, et kodulehe külastajad teeksid?

4. Kuidas nad teadvad, et ma seda kõike õigesti pakun?

5. Milline mulje peab minust jääma?

7. SEO

Vaata ka kodulehe abi teenust

 

7 punkti kodulehe sisu ülesehituseks

Kodulehe sisu tuleb alati planeerida strateegiliselt. Abiks on need punktid

Saatekülaline on Olev Tehver, Taddy tegevjuht ja räägime välimeediast.

Kuidas teha ideaalset välimeedia kampaaniat

Saatekülaline on Olev Tehver, Taddy tegevjuht ja räägime välimeediast.

Miks peaks üks raadioklipp olema suur? See on tegelikult kõnekujund, mille abil ma väljendan väga paljude teiste raadioklippide suurust. Või siis väiksust. Maailm käib ikka samamoodi ringi ja midagi uut siin ei ole. Tegelikult on küll uut, aga... see on tegelikult ära unustatud vana.

Ühesõnaga räägime raadioklippidest. Arutleme erinevate muutujate üle, mis raadioklppi mõjutavad ja mul on hea jutukaaslane selleks: Alex Smirnov. Raadiomees. Copy. Ja nagu siin episoodis selgub - ka projektijuht.

 

Suur raadioklipp

Harutame Alex Smirnov iga raadioklipi juppideks lahti.

Siin episoodis kohtun Taddy tegijate: Tanel Kobrusepa ja Olev Tehveriga kolmandat korda. Taddy suunaks on praeguseks hetkeks kujunenud välimeediapindade analüütika. Täpsem ja kiirem kui kunagi varem.

Taddy - teistmoodi meediafirma

Taddy suunaks on praeguseks hetkeks kujunenud välimeediapindade analüütika. Täpsem ja kiirem kui kunagi varem.

Siin episoodis räägin oma tegemistest - peamiselt podcastid ja veebilehed. See on ühtlasi ka selgituseks, et miks on Turundustunni episoodidele tulnud nii pikk vahe sisse.

Lingid:

Eetris on turundusuudised
https://uhhuu.ee/eetris-on-turundusuudised/

Tandem:
https://otsustamine.ee/

Turujutud:
https://turujutud.ee/

Uku lood:
https://uhhuu.ee/uku-lood/

Helipank
https://helipank.ee/

Freelanceri tegemised

Siin episoodis räägin oma tegemistest - peamiselt podcastid ja veebilehed.

Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest. Eriolukorra all mõtlen siis praegust koroonaviiruse jama ja annan omapoolse nägemuse, et mida võiks ettevõte kommunikatsioonis teha.

Unikaalne argument on midagi, mis mul juba ammu meeles mõlgub. Seda teemat ajendas mind käsile võtma paljude ettevõtete tundmatuseni sarnased välisilmed.

Eriolukord ja unikaalne argument

Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest.

Miks on podcastid viimasel ajal nii populaarseks saanud? Mis on selle nähtuse taga ja milliseks kujunevad podcastid tulevikus.

Podcastidest Vladislav Veližaniniga

Miks on podcastid viimasel ajal nii populaarseks saanud? Mis on selle nähtuse taga ja milliseks kujunevad podcastid tulevikus.

Episoodi külalised on ettevõja Evelin Org ja Goal Marketing strateeg Olesija Saue. Nende poolt välja antud raamatus leidsin lõigu, mis võrdleb kliendisuhet partneri otsinguga. See kujund kõnetas mind sedavõrd, et otsustasin lahata kliendisuhtlus vs bränding teemat just Evelini ja Olesijaga.

Kohting ehk kliendisuhe

Partneri otsimise kujund kõnetas mind sedavõrd, et otsustasin lahata kliendisuhtlus vs bränding teemat just Evelini ja Olesijaga.

Esimeses osas käsitlen brändi häält. See on bränditööriist, mis sagedasti unarusse jääb ja millele ei pöötata eriti tähelepanu. Ometigi on ta nii oluline vahend suhtluses sihtgrupiga. Teises osas kuulete intervjuud Rudolf-Gustav Hanniga, kes on trükiteenuse startupi asutaja ja juht.

Brändi hääl ja Pagerr

Esimeses osas käsitlen brändi häält. Teises osas kuulete intervjuud Rudolf-Gustav Hanniga, kes on trükiteenuse startupi asutaja ja juht.
1 2 3 4

Turundus ja podcastid

Podcastid ja teenused. Kirjuta mulle ja selgitame välja, kuidas saab abiks olla.
VÕTA ÜHENDUST
envelopephone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram